Izdvojeno Kultura Showbiz

Sarajevo: Druga edicija Lucky Marketa 5. novembra

Poslije velikog uspjeha oktobarskog Lucky Marketa, asocijacija Kreativaca organizuje drugu ediciju Lucky Marketa pod sloganom WORK NOT CHARITY, 5. novembra od 10 do 19 sati u Svečanoj sali Doma oružanih snaga u Sarajevu, piše Depo.ba.

Pop up koncept Lucky Marketa se nastavlja, te u skladu sa svjetskim trendovima, održava se jednom mjesečno na lokaciji različitoj od prethodne, a ovaj put u novom, ljepšem i većem Lucky Spaceu.

Od 30 izlagača sa oktobarskog Lucky Marketa, broj novih članova Asocijacije kreativaca svakim danom raste, te Asocijacija trenutno broji oko 60 članova, od kojih će polovina izlagati na novembarskom Lucky Marketu. Kao i na prethodnom LM-u, izlagači dolaze iz svih dijelova Bosne i Hercegovine. Članom Asocijacije Kreativaca mogu postati svi državljani Bosne i Hercegovine i stranci, a koji su svojim dosadašnjim radom dokazali pripadnost praksi, teoriji i unapređenju dizajna, umjetnosti, zanata, odnosno svi oni koji su na bilo koji način zainteresirani za napredak kreativnog rada u Bosni i Hercegovini koji dovodi do poboljšanja društvenog i ekonomskog statusa kreativnih i mladih ljudi, zaštite njihovih autorskih djela, te poticanja inovacije i dizajna.

A da je ideja imala odjeka govori i to da je koncept Lucky Marketa već kopiran od strane mnogih. Iako je Lucky Market inspirisao mnoge, ipak jedan od osnovnih ciljeva Asocijacije kreativaca je i borba za zaštitu autorskih prava.

Uz veliku medijsku pažnju i posjećenost građana, oko 1000 posjetilaca na oktobarskoj ranojesenjoj ediciji, članovi Asocijacije kreativaca dokazali su da je Lucky Market projekat koji je prvenstveno društeno koristan i vrijedan za zajednicu, jer promoviše domaći handmade proizvod, ekološki prihvatljiv i održiv.

Slogan novembarskog Lucky Marketa Work not Charity je koncept koji je u svijetu sve popularniji jer dizajner/umjetnik/kreativac stvara u simbiozi sa lokalnom zajednicom, od koje uzima i kojoj vraća po principu fair trade-a.

A otkrivajući ljudske i društvene talente, te okolišne mogućnosti Aida Korman je napravila editorijal sa svojom kolekcijom Hljeba i Igara. Upravo kolekcija Hljeba i igara, koja je prikazana u Sarajevu 2003. govori o naslijeđu, proizvodima između umjetnosti i proizvodnje, te inovacijama spremnim za manufakturu.

A takvih će na novembarskoj ediciji Lucky Happeninga biti mnogo i za sve ukuse, mlade i stare, kolekcionare i ljubitelje umjetnosti, znatiželjne, pa i za cijelu obitelj – unikatan nakit, cutting edge dizajnerska odjeća i obuća, slike, lampe, igračke, fotografije, grnčarija, antikviteti, cvijeće, svijeće, Lucky Slatki Corner…

Na ovom sarajevskom Sretnom Marketu ima nešto za svakoga jer predstavlja eklektičan miks različitih stilova i umjetnika. Veliki dio šarma LM-a su i čudna otkrića koja nudi, LM je mjesto gdje ćete se rado fotografisati.

 

Informer.ba