Izdvojeno Region Udarno Vijesti

Kolegici iz razreda skinuli gaćice. Direktor: Momci su se ŠALILI!

Maloljetnu učenicu zagrebačke Mašinske i tehničke škole “Faust Vrančić” njene su muške kolege iz razreda u dva navrata u martu pokušali skinuti. Prvi put, neuspješno, ispred ulaza u toalet, a drugi put ispred učionice, kada su joj skinuli i gaćice, nakon čega je protiv njih pokrenut disciplinski postupak.

Te incidente Ministarstvu nauke, obrazovanja i sporta škola nije prijavila nego se, neslužbeno se doznaje, u inspekcijski nadzor krenulo nakon anonimne dojave. Škola ih takođe na vrijeme nije prijavila nadležnim institucijama, što je dužna po Protokolu o postupanju u slučaju nasilja među djecom i mladima, piše Jutarnji list.

Djevojci su, prema tvrdnjama anonimnog izvora, uz zadirkivanje dvojica razrednih kolega odjeću prvi put pokušali skinuti ispred školskog WC-a, a sličnu stvar ponovili su u učionici nakon desetak dana.

Kada su joj povukli helanke, uspjeli su joj skinuti i donje rublje, nakon čega su joj se, prema našem izvoru, smijali ostali kolege, pa je osramoćena učenica sve prijavila nastavnicima. Dvojica učenika, kažu nam, suprotno odluci Nastavničkog vijeća nisu izbačena iz škole.

Božo Čužić, direktor škole “Faust Vrančić”, potvrdio je da su se oba incidenta doista i dogodila, međutim tvrdi da nije riječ o pokušaju seksualnog zlostavljanja, već o igri koja je prekoračila granicu dobrog ukusa i pristojnosti.

”Prvi incident nije prijavila djevojka već učiteljica koja je slučajno vidjela da se dvojica učenika neprimjereno ponašaju prema njoj. Odmah smo sazvali sastanak, međutim tada nam je djevojka objasnila da nije riječ o napadu ili zlostavljanju nego da je to način na koji oni inače međusobno komuniciraju i da je bila riječ o zafrkanciji koja je krivo protumačena’‘ – kaže Čužić i dodaje da se slična stvar ubrzo ponovila pred učionicom, zbog čega se taj put djevojka ozbiljno uvrijedila.

Direktor je, kaže, odmah u školu pozvao roditelje dvojice dječaka i djevojčice. Razgovoru su prisustvovali psiholog i pedagogica.

 

Informer.ba