Opština Travnik uskoro uvodi novu uslugu “Servis 48 sati”, koja će omogućiti građanima da putem telefona, elektronske pošte ili on-lajn foruma, iznesu mišljenje, prijedlog, postave pitanja iz nadležnosti opštine kada je riječ o komunalnoj infrastrukturi, zaštiti životne sredine, čistoći, snabdjevenosti, i i da dobiju odgovor najkasnije u roku od 48 sati.
To je nova, interaktivna usluga s ciljem da se građanima omogući neposredna komunikacija i aktivno učestvovanje u stvaranju ljepše slike opštine i poveća preglednost djelovanja opštinskih stručnih službi i javnih komunalnih preduzeća, kao i drugih učesnika u pružanju usluga i obavljanju djelatnosti od interesa za stanovnike ove opštine – saopšteno je iz pres službe opštine.
Uvođenje ove usluge podrazumijeva unapređenje postojećih mehanizma komunikacije sa javnim komunalnim preduzećima, obezbjeđivanje kontakt osobe u toku radnog vremena sa direktnim pristupom telefonu te i-mejlu, koja će biti na raspolaganju građanima za direktna pitanja iz oblasti komunalnih usluga i koja će u saradnji sa pružaocima komunalnih usluga obezbijediti odgovore u roku ne većem od 48 sati.
Sva tri komunalna preduzeća i nadležni za javnu rasvjetu i grijanje, odnosno svi nadležni za održavanje čistoće, zelenih površina, vodosnabdijevanje i grijanje, odvođenje otpadnih i atmosferskih voda će posredstvom opštinske administracije biti obuhvaćeni ovom aktivnošću.
Srna/Informer.ba