Slavnu plejadu svojih cestovnih trkača Porsche je 1996. godine nastavio modelom 911 GT1. Bio je to još jedan dokaz tehnološke nadmoći slavnog njemačkog proizvođača.
Ovaj istinski automobil snova bio je, zapravo, sa 25 primjeraka homologacijski uvjetovana cestovna izvedba trkaćeg modela, koji je nastupao u kraljevskoj FIA GT1 klasi.
Za razliku od većine proizvođača, koji su za nastup u ovoj klasi modificirali postojeće modele (McLaren F1, Ferrari F40), Porsche je napravio potpuno nov sportski prototip, a potom i njegovu cestovnu izvedbu, koja je očarala ljubitelje sportskih vozila.
Iako je u nazivu nosio oznaku 911, GT1 je imao malo poveznica s ovim modelom. Bio je to tipični sportaš, aerodinamički maksimalno optimiziran i pokretan centralno smještenim, 600 konjskih snaga jakim, 3,2-litarskim šestocilindrašem s dvostrukim kvačilom, uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem.
Cestovna izvedba je, teška 1.150 kilograma i sa svoje 543 konjske snage, bila sposobna stići do brzine od 100 kilometara na sat za 3,9 sekundi i postići maksimalnih 310 km/h.
Sa dužinom od 4.890 milimetara, širinom od 1.990 mm i visinom od 1.140 mm, Porsche 911 GT1 bio je impozantna pojava.
Avaz/Informer.ba