Riječ je o nešto slabijoj GT verziji i GTC kabrioletu, a iz britanskog proizvođača još uvijek nisu saopštili datum početka prodaje.
Oba automobila pokretaće 4.0 litarski twin-turbo V8 motor, za koga u Bentley-ju kažu da ima za 40 posto manju potrošnju goriva u odnosu na 6.0 litarski W12 koji se ugrađuje u snažnije verzije modela Continental GT i GTC.
Uz pomoć ovog pogonskog agregata, Continental će moći da razvije snagu od 507 ks i obrtni moment od 660 Nm, a sa jednim punjenjem rezervoara prelaziće preko 800 km.
Continental V8 od 0 do 100 km/h stizaće za 4,8 sekundi, dok će njegova maksimalna brzina iznositi 303 km/h.
Kako bi se vizuelno razlikovao od verzije W12, Continental V8 dobio je stilske izmene na prednjem djelu automobila.
Mreža na maski hladnjaka izrađena je u crnoj boji, u visokom sjaju, dok su njen okvir i centralna vertikala hromirani.
Usisinici za vazduh na prednjem braniku takođe su dobili mreže u crnoj boji, dok je slovo “B” na Bentley-jevoj znački kod modela V8 obojeno u crveno.
B92/Informer.ba