Nova Opel Astra GTC u mnogočemu je inspirirana Opel GTC konceptom predstavljenim na Mondial de l’Automobile auto salonu u Parizu 2010. godine. Ovaj kompaktni sportaš s pet sjedala sa svom privlačnošću coupea i dramatičnim proporcijama, potpuno je jedinstven u odnosu na ostale Astra modele, a od modela s pet vrata preuzeo je samo kućište bočnih retrovizora i radio antenu, dok je svaki drugi element vanjskog izgleda automobila potpuno nov, kažu u Opelu. GTC će također dolaziti sa šest naplataka posebnog dizajna u dimenzijama od 17 do 20 inča koje će se moći naručiti isključivo za ovaj model.
Podvozje Opel Astre GTC dolazi s ekskluzivnom i tehnološki sofisticiranom arhitekturom prednjeg ovjesa sličnom onoj na Insigniji OPC koja poboljšava performanse automobila i omogućava preciznije upravljanje što vozači očekuju od automobila ovakvog sportskog izgleda. U usporedbi s klasičnom Astrom s pet vrata, visina GTC-a smanjena je za 15mm dok su osnovne dimenzije podvozja nešto veće.
Međuosovinski razmak povećao se za 10mm (s 2.685mm na 2.695mm). Tragovi kotača sprijeda i straga također su nešto širi s 1.584mm sprijeda (povećanje od 40mm) te 1.588mm straga (povećanje od 30mm). Isto je omogućilo dovoljno mjesta za sportske kotače s gumama većeg promjera što posljedično poboljšava stabilnost, prianjanje ali i vizualni dojam automobila.
Najveće promjene ipak su one koje nisu vidljive golim okom. Sve verzije Opel Astre GTC, neovisno o snazi motora i paketima opreme, opremljene su elementom koji je inače dostupan samo u vrhunskim sportskim automobilima, a radi se o HiPerStrut prednjem ovjesu koji poboljšava upravljanje i prianjanje te povećava snagu prilikom vožnje u zavojima, što vozačima nove Astre GTC nudi onaj sportski osjećaj i preciznost upravljanja kakve očekuju.
Podvozje Opel Astre GTC izrađeno je tako da se u njega savršeno može uklopiti Opelov inteligentni, u potpunosti prilagodljiv sustav kontrole podvozja, tzv. FlexRide. Ovaj sustav povećava stabilnost u vožnji i poboljšava vozne karakteristike u zavojima te odaziv upravljača tako što se automatski prilagođava uvjetima na cesti, brzini prolaska kroz zavoje, kretanju vozila i vozačevom stilu vožnje. Bolje prianjanje na površinu i ravnoteža vozila donose i veću sigurnost.
K tomu, FlexRide može se podesiti na jedan od tri načina rada (Standard, Tour i Sport) pri čemu se cijeli karakter automobila mijenja po želji vozača za što je potreban samo jedan pritisak gumba.
Dnevnik.hr/Informer.ba