osim u prezentacijske svrhe, Goodwood je ljubiteljima automobila bitan i kao natjecateljski poligon, pa tako publika može uživati u žestokim napadima na njegov 1,86-kilometarski uspon.
U ovom nadmetanju nema klasa ni pravila, a najbrži je automobil onaj kojem treba najmanje vremena da stigne do vrha. Razumno bi, stoga, bilo očekivati da će prvo mjesto odnijeti kakav bolid Formule 1, no vjerovali ili ne ove je godine laskava titula pripala Jonny Milneru i njegovoj Toyoti Celici.
Valja ipak spomenuti da nije riječ o bilo kakvoj Celici. Milner, bivši britanski prvak u reliju, je u ovaj primjerak ugradio četverocilindrični motor iz WRC bolida Corolla, a zatim ga je doradio s parom turbopunjača i sistemomom za ubrizgavanje dušičnog oksida. Rezultat? 800 KS!
No Milner s preinakama ovdje nije stao. Nabrijana Celica dobila je i integralni pogon, te je oslobođena svih nepotrebnih elemenata kako bi težila svega 1.050 kilograma. Vozačko sjedalo, pak, povučeno je za 30-ak centimetara radi boljeg rasporeda mase, a i ovjes je temeljito unaprijeđen te težište svedeno na najnižu moguću mjeru.
Millner je na kraju postavio vrijeme od 48:07 sekundi čime je pomeo 200 konkurenata koji su se u tri dana okušali u istom,piše t portal.
Informer.ba