Ženska opsejdnutost kozmetičkim proizvodima nije fenomen novijeg datuma, ali je činjenica da su agresivne kampanje prozvođača preparata za uljepšavanje dodatno povećale iznos koji su žene spremne da izdvoje zarad ljepote.
Kako piše „daylimail.co.uk“, najnovije istraživanje sprovedeno na tu temu, pokazalo je da pipadnice nežnijeg pola u toku svog života potroše oko 100.000 funti na proizvode koji im obećavaju mlađi izgled i lice oslobođeno bora i akni.
U periodu od svoje 16 do 65 godine žene nedeljno troše oko 40 funti, dok na godišnjem nivou ta suma iznosi oko 2.000 funti.
Istraživanje je pokazalo i vrlo zanimljiv izbor koji bi žene napravile ukoliko bi morale da biraju između šminke i svog dečka.
Naime, čak 57 posto učesnica u istraživanju je izjavilo da bi radije prekinulo vezu sa svojim partnerom, nego se odrekle šminke, a dve trećine njih bi radije potrošile novac na šminku, nego na večeru sa dečkom.
A koliko je ženska opsesija ovim proizvodima velika, potvrđuje i podatak da većina žena u svojoj torbici stalno ima sa sobom 16 kozmetičkih proizvoda.
Srbijanet/Informer.ba