Cadburyjeva reklama u kojoj Naomi Campbell upoređuju sa čokoladom potakla je optužbe za rasizam. Naomi Campbell je bijesna zbog Cadburyjeve reklame za Bliss čokoladu, u kojoj je upoređuju sa čokoladom uz riječi “Makni se Naomi, jer nova diva je stigla u grad”.
Reklama je izazvala brojne reakcije i optužbe za rasizam crnačke zajednice koja najavljuje bojkot proizvoda. Supermodel najavljuje da razmatra sve moguće opcije, pogotovo nakon što je Cadbury odbio povući reklamu koju je objavio prošle sedmice u svim novinama.
“U šoku sam. Uznemirujuće je kad vas opisuju kao ‘čokoladnu’, i to ne samo meni, već cijeloj crnačkoj zajednici. Ne nalazim ni trunke humora u njihovu reklamnom pokušaju. Reklama je uvredljiva i uznemirujuća”, rekla je Naomi.
Naomina majka Valerie Morris podržava svoju kćerku i dodaje da joj je već dosta što svi misle da se može uvrijediti pripadnike crne zajednice i da će oni sve to tek tako mirno primiti. “Mi smo u 21. vijeku, a ne u 1950. Cadbury, stidite se”, ljutita je Valerie, prenosi Tportal.
Crnački aktivist Lee Jasper kaže da to nije samo stvar Naomi Campbell, već je riječ o svim kompanijama koje omalovažavaju crnce. Dodaje da je najveći problem što tvorci takvih reklama uopšte ne shvaćaju da su napravili nešto uvredljivo i moralno neprihvatljivo, a to je najteže promijeniti.
Informer.ba