Izdvojeno Muzika Showbiz

Za Čolin nastup na Ušću stiže ista oprema kao i za Madonu

Pripreme za koncert  Zdravka Čolića na Ušću 25. juna u punom su jeku. Očekuje se da uskoro na Ušće stignu i šleperi sa opremom, ulaznice su već puštene u prodaju, a popularni Čola želi da se uvjeri da će svojoj publici prirediti još jedan nezaboravni spektakl. Produkciju bine, zvuk i svijetlo radiće firma “Megaton” i biće upotrebljen razglas na kome rade svetski izvođači poput Madone, „Aerosmita“, „Ramštajna“ i drugih.

Produkcijska oprema za koncert Zdravka Čolića stiže sa 32 šlepera, a postolje bine će biti široko 46 metara uz dva ogromna LED ekrana. Napravljen je detaljan plan terena, na kom se nalaze sektori od mjesta gde će biti smještena bina, preko fan pita, sve do centralnog terena za stajanje, kao i plan svih ulaza na Ušće. Čola je prošlog vikenda nastupio u Luksemburgu, a trenutno je sa produkcijskim timom u Beogradu gde aktivno učestvuje u pripremi velikog spektakla na kom se očekuje više od sto hiljada ljudi.

On će sa bendom uskoro krenuti na pripreme kako bi muzički dio bio doveden do perfekcije.

Za sada se ne zna lista pjesama koje će Čola izvesti na koncertu, ali se pretpostavlja da će svakako izvesti bar dvadesetak svojih neprolaznih hitova, koje slušaju generacije njegovih fanova, uz još desetak najnovijih numera sa zadnja dva albuma, te se može očekivati da će koncert na Ušću trajati bar dva i po sata.
– Ta dva i po, tri sata proći će u nekoj retrospektivi, što je karakteristično za ljude koji su dugo na sceni. Lijep je osećaj kad izvučem neku zaboravljenu pesmu i otpevam je na koncertu. Inače, nemamo neke posebne pripreme, visinske i nizinske, ovo je uhodana ekipa koja se nekih pet-šest dana pred veliki koncert povuče u osamu da malo provježba pjesme koje dugo nije svirala. Tako se stvori zajedništvo u grupi, a prijateljstvo se učvrsti. Kada smo duže zajedno, onda imamo osećaj da smo pravi bend – ispričao je Čolić.
Još jedna novina koju je legendarni pevač uneo na naše tržište tiče se napredne tehnologije. Na stikeru će biti bar-kod pomoću kojeg će svi koji imaju smart telefone moći da gledaju njegov spot za pesmu „Pamuk“. Poslednji veliki koncert, na „Marakani“, Čola je imao 30. juna 2001, na kom je bilo oko 80.000 ljudi.

 

Blic/Informer.ba