Manchester City pokrenuo je novu internacionalnu digitalnu marketinšku kampanju za koju su kreirani prvi virtuelni avatari igrača engleske Premier lige. Mario Balotelli, Sergio Aguero, Samir Nasri i naš Edin Džeko prvi su fudbaleri u Engleskoj za koje su kreirani virtuelni avatari.
Kako piše www.edindzeko.ba, tokom utakmice sa Spursima, marketinški odjel Citya uhvatio je 5 milijardi pixela duboku, 360 stepeni široku fotografiju “Etihad stadiona” koja odlično prikazuje atmosferu velike utakmice. Fotografija je onda uploadovana na web stranicu Citya, a 47.000 navijača koji su tog dana prisustvovali na stadionu pozvani su da se tagiraju na fotografiji i podijele je na Facebooku i Twitteru. Za one koji nisu bili u mogućnosti da utakmicu gledaju na stadionu, City pokreće posebnu nagradnu igru u kojoj su navijači pozvani da otkriju sakrivene igrače, te učestvuju u nagradnoj igri – City Fan Cam.
Sretnici koji uspiju pronaći skrivene igrače dobiće interaktivnu poruku od Balotellija, Aguera, Nasrija i Džeke da se uključe u igru koja im može donijeti potpisani dres i personaliziranu video poruku od jedne od zvijezda Citya koja će nakon toga biti uploadovana na njihov Facebook profil. Russell Stopford pojasnio je razloge zbog kojih je i naš Dijamant odabran da bude jedna od zvijezda koje će predstavljati City u ovoj kampanji.
“Birali smo igrače koji imaju najveću internacionalnu bazu fanova kroz socijalne mreže. Koristeći internacionalnu popularnost igrača i njihov status zvijezda ne samo na terenu, već i na socijalnim mrežama želimo navijače iz čitavog svijeta približiti klubu i dati im osjećaj pripadnosti, bez obzira na to gdje se nalazili”, rekao je Stopford.
Podsjetimo, Edin Džeko najpopularniji je Bosanac na Facebooku uz preko četvrtine miliona fanova na njegovoj oficijelnoj stranici.
Koliko je popularan u našoj zemlji, ali i širom svijeta govori i podatak da se sa Džekinom popularnošću na Facebooku ne mogu se takmičiti ni zvijezde iz regiona, pa čak ni one koje se, za razliku od našeg reprezentativca, bave prvenstveno vlastitom promocijom. što su itekako znali prepoznati i iskoristiti i marketinški specijalisti Citya.