Muzička i medijska platforma bit će predstavljena na Facebookovoj f8 konferenciji koja će se održati 22. septembra. Platforma će omogućiti preslušavanje muzike unutar Facebook.com.
Facebook priprema promjene koje će mu omogućiti da ova društvena mreža postane online odredište za slušanje muzike, gledanje filmova i igranje videoigara, na sličan način kao što danas ljudi koriste ovu mrežu za dijeljenje vlastitih medijskih uradaka kao što su fotografije i videosnimke, piše Wall Street Journal, pozivajući se na izvore bliske kompaniji.
Prije nekoliko dana Facebook je najavio da će online muzičkim servisima Spotify AB i Rdio Inc dopustiti objavljivanje korisničkih aktivnosti na Facebookovim stranicama, baš kao što što danas funkcionira dodavanje kontakata ili “lajkanje” web stranica.
Ovaj potez dio je širih nastojanja Facebooka da poboljša mogućnost pronalaženja različitih vrsta medijskih sadržaja na svojim stranicama.
Prema pisanju Mashablea, muzička i medijska platforma bit će predstavljena na Facebookovoj f8 konferenciji. Platforma će omogućiti preslušavanje muzike unutar Facebook.com.
Facebook navodno neće direktno hostati ili streamati glazbu i druge medijske sadržaje. Umjesto toga oslonit će se na svoje partnere koji će isporučivati sadržaj.
To je veliki odmak u odnosu na strategiju Applea, Googlea i Amazona, a glavni cilj ove Facebookove strategije je postati platforma za medijski sadržaj na sličan način na koji je Facebook posato platforma za aplikacije i igre.
“Nemamo ništa novo za objaviti. Mnogi od najpopularnijih muzičkih servisa u svijetu su integrirani s Facebookm i mi smo u stalnim razgovorima s našim partnerima o načinima kako poboljšati ove integracije“, rekao je glasnogovornik Facebooka za Mashable.
Jedan od neimenovanih izvora rekao je da se Facebook ohrabrio na ovaj korak nakon velikog uspjeha koji je doživio sa društvenim igrama koje mu isporučuju kompanije kao što je Zynga, koja je proizvela igru FarmVille.
Filmski studio Warner Bros u posljednjih nekoliko mjeseci već je počeo iznajmljivati filmove na Facebooku. Naplaćuje ih 30 do 40 Facebookovih kredita po filmu, od čega Facebooku pripada 30 posto. Vrijednost jednog Facebookova kredita je 10 američkih centi.
Štoviše, postoje glasine i da bi i Netflix mogao omogućiti gledanje filmova na Facebooku. Više informacija očekuje se na Facebookovoj f8 konferenciji koja će se održati 22. septembra.
Net.hr/Informer.ba