Novo istraživanje pokazuje da 38% online kupaca odustaje od web stranice ili aplikacije za koje treba više od 10 sekundi za učitavanje.
Prema istraživanju, od 38% ljudi koji napuste sajt ili aplikaciju nakon 10 sekundi, gotovo polovica njih (45%) odlazi kod konkurencije i obavlja kupovinu.
Ovo istraživanje je sprovedeno u Velikoj Britaniji u 10 mjesecu i u njemu je učestvovalo 2000 osoba starijih od 18 godina.
S obzirom na činjenicu da se najveće prodaje dešavaju za vrijeme božičnih sniženja mnogi s pravom očekuju dobre poslovne rezultate. Za neke je možda malo iznenađujuće to da će kupovina putem mobilnih uređaja ove godine imati veoma značajnu ulogu, prema nekim pokazateljima više od 25% kupaca će tražiti popuste koristeći mobilne app voucher kodove, a petina kupaca planira da koristiti svoje smartphone uređaje u trgovinama za skeniranje barkoda proizvoda kako bi uporedili cijene online prije nego što kupe proizvod.
Ovo istraživanja pokazuju da će e-commerce i m-commerce drastično porasti ovog Božića u odnosu na prošlu godinu. Pa tako, 90% ispitanika planira kupiti barem neki od željenih proizvoda online, što je povećanje od 18% ili 8,7 miliona kupaca u odnosu na prošlu godinu. M-commerce će takođe doživjeti rast, 25% ispitanika planira da kupi božićni dar pomoću smartphone ili tablet-a, što predstavlja povećanje od 6% u odnosu na prošlu godinu.
[crp]Dakle, trebaju li online trgovci biti zabrinuti ako se njihov web sajt učitava sporije od 10 sekundi? Da, trebaju.
Amazon je nedavno naglasio da se njegove web stranice obično učitavaju u roku od nekoliko sekundi sa računara koje po njima ima standardnu brzinu od 12 Mb/s.
Agencije/Informer.ba