Vozači će moći da uspostave kontakt sa svojim vozilima
Japanska autokompanija “Toyota” je danas saopštila da je osnovala društvenu mrežu uz pomoć jedne američke internetske firme, preko koje će vozači moći da uspostave kontakt sa svojim vozilima na sličan način na koji se komunikacija odvija među korisnicima mreža “Twitter” i “Facebook”.
U saopštenju “Toyote” i kompanije “Sailsforce”, sa sjedištem u San Francisku, objavljena je vijest o međusobnoj saradnji na pokretanju privatne društvene mreže za vlasnike automobila “Toyota”, nazvane “Toyota Frend”, koja će funkcionisati slično “Twittovima” na mreži “Twitter”, prenijela je agencija AP.
Tokom predstavljanja mreže u prostorijama “Toyote” u Tokiju, vlasnik hibridnog modela “Prius” je putem poruke na mobilnom telefonu od svog automobila nazvanog “Pri-boy” doznao da bi trebalo da se sjeti da preko noći napuni akumulator preko priključka za struju u kući.
Kad je vlasnik uključio automobil u utičnicu, on mu je odgovorio: “Punjenje će biti završeno do 2,15 ujutro. Da li je to u redu? Vidimo se sutra”, piše Tanjug.
Informer.ba