Poznati francuski- Le Monde, uvrstio je Hotel Holiday u top pet hotela na svijetu, po kategoriji hotelskih giganata/palače, hotela od velikog značaja, te onih koji su se našli kao svjedoci najbitnijih događaja.
Od samog otvorenja hotela, tokom Olimpijskih igara u Sarajevu ’84., hotel Holiday privlači mnoge zaljubljenike u kulturu, sport, arhitekturu, dizajn, umjetnost, historiju i slično. Izvršna direktorica/menadžerica Hotela Holiday, Belmina Bajrović ističe da ova selekcija sarajevskog Holidaya, u top pet najbitnijih hotela na svijetu, predstavlja šansu za boljom promocijom u svijetu i internacionalno.
-Ponosni smo da baš naš hotel može da predstavlja Sarajevo kao turističku destinaciju ,koja je bogata kulturom kao i sam hotel. Kao simbol Sarajeva od velike je važnosti i ta činjenica da sve veći broj turista počinje asocirati Hotel Holiday sa Sarajevom i obrnuto, te da je hotel jedan od razloga njihove posjete. Shvatamo da je hotel Holiday jedan od bitnijih objekata u Bosni i Hercegovini, koji fascinira mnoge – arhitekte, novinare, fotografe, historičare, glumce, političare i ostale. Zbog njegovog jedinstvenog izgleda koji podsjeća na lego kocku, hotel je dobio i velike pohvale od strane mnogih arhitekata i dizajnera, ističe Bajrović.
Hotel Holiday (nekadašnji Inn) je, dodaje ona, uvijek bio brend, kako radi svoje bivše franšize, tako i radi jedinstvenog izgleda, izvanredne usluge, bogate ponude, te same veličine hotela.
-Naša konkurentna prednost, pored svega navedenog, leži i u lokaciji i prostranosti. Sa svojih 12 konferencijskih sala, 380 soba, dva restorana i kafića, wellness centra, velike bašte i parkinga, Hotel Holiday je lider na marketu, uz naše ostale članove grupacije. Promocija hotela Holiday kroz Le Monde magazin, zasigurno doprinosi oblikovanju brenda hotela u smjeru u kojem mi želimo da ide, naglašava Bajrović.
U zadnjih par godina uprava, odnosno vlasnička grupacija, radila je na unaprijeđivanju ponude hotela, te njegovim dodacima. Ideja je da od hotela Holiday na Marijin Dvoru, koji lokacijski postaje glavi centar Sarajeva, te veliki trend, bude napravljen kompleks.
-Complex Holiday bi obuhvatao različite dodatke, te bio prepoznatljiv kao prvi “grad u hotelu” – kako je i njegov ahitekta Ivan Štraus vizualizirao. Nastavljamo njegovu želju, na način da smo u sklopu hotela za naše goste obezbijedili kozmetički salon, frizerski salon, solarijom, rent-a-car, agenciju itd. Najveći fokus smo stavili na dodatke za zabavu, te to uključuje partnerstvo sa Cineplexx kinom Austrija, te novootvorenim Supermarketom Crvena Jabuka koji je inovatinog dizajna, sa rooftop pogledom na centar grada! Neke od daljnjih inovacija u okviru hotelske ponude će obuhvatati i lounge i game room – prostor za opuštanje uz čitanje knjiga, te društvene igre. Tu je naravno i ideja dječije unutrašnje igraone kao dodatak na trenutnu vanjsku. Naši planovi, pored očuvanja i podizanja kvaliteta usluge u postojećim hotelima, uključuju i izgradnju poslovno-stambenog kompleksa pored hotela Holiday. Sigurni smo da će novi sadržaji biti pravi hit, te prijatno iznenađenje za građane iz Sarajeva, BIH i šire, kaže izvršna direktorica Holidaya.
Govoreći o rezultatima poslovanja, Bajrović kaže da je period korone je bio težak za sve, ali možda najteži za ugostitelje.
Fena/Informer.ba