Turistički potencijali Bosne i Hercegovine predstavljeni su u srijedu na najznačajnijem svjetskom sajmu putovanja ITB Berlin. Predstavljanju na bh. štandu, na kojem izlažu vodeći turistički akteri – Visit Sarajevo, Turistička organizacija Republike Srpske, Fortuna Tours DMC – Mostar i Turistički klaster Hercegovina, prisustvovalo je više od 50 njemačkih turoperatora kojima su prezentirane bh. turistička ponuda i destinacije.
Posjetitelji su mogli uživati i u izvrsnom izboru hrane i degustirati vina iz vinarija Vinske ceste Hercegovine.
Prisutnima se obratio ministar savjetnik u Ambasadi BiH u Berlinu Izmir Talić, koji je istakao da su potencijali bh. turizma posebno u vinskom, eko, avanturističkom i zdravstvenom turizmu te da je za bh. turizam njemačko tržište iznimno značajno i da taj potencijal treba biti mnogo bolje iskorišten.
Predstavljena je i Vinska cesta Hercegovine kao turistički proizvod koji spaja heterogenu ponudu Hercegovine- gastro, vino te turističku ponudu istorijskih, avanturističkih i vjerskih destinacija.
Vanjskotrgovinska komora BiH i USAID Turizam partnerski promoviraju ovu turističku ponudu BiH. Osim predstavljanja impresivnih bh. turističkih atrakcija međunarodnim medijima i vodećim turoperatorima iz cijelog svijeta, očekuje se, uz podršku USAID Turizma, i uspostavljanje partnerstva s Tripadvisor, Expedia i UN Women, navode iz Vanjskotrgovinske komore.
Na ITB Berlin su u srijedu nagrađena i dva videa iz BiH nominirana za “Multimedijalnu turističku nagradu The Golden City Gate – Das Goldene Stadttor”- video Roberta Dacešina “Zašto Bosna i Hercegovina može biti destinacija broj 1 u svijetu?” i video Grada Trebinje “Mjesto za sve generacije”.