Regulatorna agencija za komunikacije ( RAK) pokrenula je kampanju za zaštitu djece od potencijanih opasnosti na internetu, od nazivom “Webobran”.
Kampanja služi za podizanje svijesti, kako djece, tako i roditelja od svih opasnosti kojima su izložena djeca na internetu.
Sigurnost djece je tema koja je kampanjom obrađena kroz različite promotivne materijale, među kojima se nalaze i sedam modernih igrano-animiranih video spotova, prilagođenih djeci i roditeljima, kao i tri verzije radio džinglova.
Spotovi su premijerno prikazani tokom dvodnevne Konferencije o medijskoj i informacijskoj pismenosti, održanoj u Sarajevu, u okviru kampanje Dani medijske i informacijske pismenosti, kada je i najavljeno njihovo emitovanje kroz kampanju na digitalnim kanalima komunikacije i ponuđena mogućnost slobodnog medijskog preuzimanja svim zainteresovanima koji se žele priključiti i dati svoj doprinos kampanji.
Na samom početku projekta urađena je opširna analiza stanja, čiji su prvenstveni ciljevi bili ispitivanje tehničke mogućnosti ISP-eva (Internet Service Provider) u pogledu bolje zaštite djece, uvid u mogućnosti regulativnih mehanizama zaštite djece, te definisanje dobrih primjera u Evropi i regionu. Prilikom izrade analize, okupljeni su relevantni institucionalni, medijski i obrazovni stručnjaci, roditelji, pružaoci usluga interneta kao i drugi koji imaju uticaj na djecu, njihovu edukaciju i mehanizme zaštite na internetu. Analiza je javno objavljenja na portalu Medijske i informacijske pismenosti BiH, te je ista ponudila i niz preporuka o poželjnim narednim koracima.
Ovom prilikom, pozivamo sve čitaoce da se dijeljenjem promotivnih materijala kampanje uključe i daju svoj doprinos za bolju zaštitu djece na internetu i digitalnim platformama u Bosni i Hercegovini.