Njemački avioprijevoznik Lufthansa nadolazećeg ljeta povećava svoje operacije širom bivše Jugoslavije direktnim opsluživanjem šest od sedam tržišta u regiji, kao i povećanjem frekvencija i uvođenjem novih linija kako bi se suprotstavo rastućoj konkurenciji.
Zračni prijevoznik konkurira Air France – KLM grupi, posebno na hrvatskom i slovenskom tržištu, gdje se francusko-nizozemski konglomerat širi i dobro posluje, posebno s transfernim putnicima u Sjedinjenim Državama, Kanadi i zapadnoj Europi, izvještava Ex-Yu Aviaiton.
S druge strane, rastuća mreža Air Serbiae i mogućnosti transfera za regionalna tržišta s novim dugolinijskim uslugama prema Sjedinjenim Državama i Kini također predstavljaju izazove. Zbog toga njemački zračni prijevoznik ovog ljeta uvodi letove za Skoplje, kao i povećanje frekvencija za Beograd, Dubrovnik, Ljubljanu, Sarajevo i Zagreb.
Komentirajući svoje poslovanje, Lufthansa je navela da u Sarajevu uvodi dodatna tri leta sedmično iz Frankfurta na ukupno deset sedmično.
– Lufthansa proširuje usluge iz Sarajeva u Njemačku i Europsku uniju uvođenjem novih letova zajedno s Austrian Airlines, Swiss i Eurowings. Naš uspjeh ne bi bio moguć bez naših partnera i kupaca. Radujemo se nastavku pružanja usluga i fleksibilnog mreže putnicima u regiji, naveli su iz Lufthasne, prenosi SEEbiz.
Glavna europska središta, poput Londona, Amsterdama i Madrida, najpopularnija su među putnicima sarajevske Lufthanse zajedno s tačkama u SAD-u poput New Yorka, Bostona i Chicaga.
Na vrlo konkurentnom srpskom tržištu, Lufthansa je uspjela povećati broj prevezenih putnika između Njemačke i Srbije, što je trend za koji očekuju da će se nastaviti.
– Tržište Srbije jedno je od najvažnijih u jugoistočnoj Europi za Lufthansu i vidimo veliki potencijal te očekujemo daljnja pozitivna kretanja, kazali siz iz Lufthanse.
Hrvatska ostaje uporište za Lufthansa Grupu zahvaljujući bliskom partnerstvu s Croatia Airlinesom. Njemački prijevoznik planira održavati do 68 sedmičnih letova u zemlju ovog ljeta.
– Drago nam je što imamo mnogo zadovoljnih kupaca u Hrvatskoj, što je rezultiralo našom izvrsnom reputacijom. Povezujemo Hrvatsku sa svijetom preko naših glavnih zračnih luka i pridonosimo njezinom razvoju – saopćili su.
U Ljubljani Lufthansa sada čini 15 posto svih putnika. Europa dominira među slovenskim transferima njemačkog prijevoznika, a prednjače odredišta kao što su London Heathrow, Amsterdam, Berlin, Helsinki, Prag i Oslo.
Lufthansa grupa,je, kako navode, prepoznala veliku potrebu za povezivanjem u Sloveniji. Prijevoznik će ovog ljeta ostvariti rekordnih 35 sedmičnih rotacija prema glavnom gradu Slovenije.
Lufthansa za tri mjeseca pokreće letove za Skoplje.
– Lufthansa prvi put nudi Skoplje od 23. aprila i povezivat će glavni grad Sjeverne Makedonije do dva puta dnevno. Predviđeno je da letovi budu atraktivni i za poslovne putnike i za turiste, naveo je avionski prijevoznik.
Fena/Informer.ba