U svijetu postoje neobične male kompanije koje generišu milion dolara godišnjeg prihoda, sa jedinstvenim idejama, poput proizvodnje naočara za velike ljude ili prevoza životinja na bilo koji kraj svijeta.
Na internet stranici gdeinvestirati.com. objavljeno da se kompanija “Fatheadz” bavi se proizvodnjom naočari za velike ljude.
Osnivač Rico Elmore počeo je sa proizvodnjom 2004. uloživši u ovaj “start-up” biznis pola miliona dolara.
Samo tokom 2010, Elmore je zaradio dva miliona dolara.
Težak 135 kilograma, Elmore se umorio od traženja naočara za sunce koje bi mogle da stanu na njegovu veliku glavu i odlučio je da ih sam napravi.
Takvo pomagalo košta između šest i 50 dolara, a u planu je nova linija za žene, koja će nositi drugo ime.
Drugi veoma zanimljiv biznis koji donosi višemilionsku zaradu osmislio je fotograf Carl VanderSchuit.
Riječ je o lažnim kockicama leda koje svijetle.
VanderSchuit je počeo da se igra stavljajući svjetiljke niskog napona u akrilične kockice leda. Nedugo zatim, svjetleće kockice na baterije postale su senzacija na korporativnim zabavama.
VanderSchuit je potom predstavio liniju LED-svjetlećih kockica koje se prodaju u supermarketima.
U biznis je uložio oko 100.000 dolara, a u 2009. je ostvario prihod od 1,3 miliona dolara.
Rick Platt iz Las Vegasa uložio je oko dva miliona dolara u sale prekrivene trambulinama. Napravio je tri Sky Zone za održavanje rođendana, korporativnih zabava, kao i za sve one koji su spremni da plate 12 dolara na sat.
Švajcarska kompanija “Crne čarape” (BlackSocks) bavi se pretplatom na italijanske, kratke ili duge čarape do koljena, pamučne, od kašmira ili svile.
Moguće je pretplatiti se nekoliko puta godišnje, i to sve u pakovanju od devet pari po cijeni od 89 dolara.
Svaki novi ”pretplatnik na čarape” dobija kalkulaciju koliko će vremena uštedjeti ukoliko ne naruči nov par čarapa -12 sati svake godine ili tri nedjelje prosječnog života jednog Švajcarca.
Osnivač je Samuel Liećti, uložio je u posao 30.000 dolara, a biznisom se bavi od 1999.
“BlackSocks” je 2007. godine počeo sa prodajom ”pretplata” i na donji veš.
Švajcarski biznismen sada ima preko 60.000 aktivnih pretplatnika u 74 zemlje svijeta.
Bračni par Kevin i Angie O”Brien prodali su svoj hostel za pse da bi ušli u novi biznis.
Uložili su 97.000 dolara 2004. godine i početna investicija je uključivala novi kombi, google oglase, internet stranicu…
Preduzetni bračni par tvrdi da može da preveze živu životinju svuda oko svijeta, psa od Šangaja do Seattlea, žabu iz Južne Afrike do San Antonia ili mačku iz Švajcarske do Amerike.
Servis uključuje avionske karte, carinu, analize krvi, logistiku, veterinarske preglede i karantin.
Zaradili su četiri miliona dolara samo u 2010. godini.
Tanjug/Informer.ba