BiH Top Vijesti

Počinje kampanja za bolje razumijevanje online medijskih sadržaja među starijim osobama

Novinarka Lidija Pisker, uz podršku Udruženja “Naš most” iz Zenice, pokrenula je projekt pod nazivom “Medijska pismenost 60+” a cilj je izgradnja kritičkog odnosa spram internetskih sadržaja među starijim osobama iz BiH i regiona. 

Projekt, koji se realizira od aprila do juna ove godine, odgovara na pitanja koji su to tzv. “lažni mediji”? Kako prepoznati vjerodostojnu informaciju? O čemu treba voditi računa prilikom objavljivanja sadržaja na Facebooku?  
  
U aprilu ove godine provedeno je online anketiranje o digitalnim medijskim navikama osoba koje imaju 60 i više godina. Na osnovu rezultata ankete, na koju je odgovorilo 140 osoba iz cijele BiH, kreirana je dvomjesečna obrazovna kampanja koja će se odvijati na Facebooku i Viberu.  
  
Kampanja se sastoji od kratkih edukativnih tekstova, kvizova i videa koji će govoriti o različitim aspektima medijske pismenosti, fenomenu lažnih vijesti i načinima provjere informacija na internetu.  
 
Sadržaji kampanje su prilagođeni osobama starije životne dobi, te uključuju i objave tzv. “influensera 60+”, koji – putem selfie videa – s osobama iz ciljane starosne grupe dijele svoja lična iskustva i savjete o konzumiranju medijskih sadržaja na internetu. 
 
Sadržaji će biti objavljivani na Facebook stranici projekta Medijska pismenost 60+ i projektnom Viber kanalu u toku maja i juna ove godine. Autorica projekta “Medijska pismenost 60+” je Lidija Pisker, nagrađivana bh. novinarka i istraživačica, saopćeno je iz Udruženja “Naš most”.