Policija Unsko-sanskog kantona zaprimila je više prijava o prevarama građana preko društvenih mreža ili aplikacija putem kojih su nepoznatoj osobi davali podatke o bankovnim karticama, nakon čega su sa njihovih računa vršene transakcije.
Iz kantonalnog MUP-a su saopštili da nijedna banka, ni druga pravna lica, od građana putem telefona ili društvenih mreža ne traži podatke sa njihovih kartica, te su pozvali građane da ne nasjedaju na takve poruke.
Ukoliko bi zaprimili poruku putem društvenih mreža da su dobitnici nekakvih nagrada poput poklon bona ili bilo kakvih drugih nagrada, policija savjetuje građanima da ne nasjedaju na takve poruke ili pozive i da osobama koji se lažno predstavljaju da su službenici banaka ne daju svoje podatke već da to prijave policijskoj stanici.
“Policija Unsko-sanskog kantona je u posljednje vrijeme zaprimila veći broj prijava koje se odnose na elektronsku poštu u kojoj primalac zaprimi navodno sudski poziv”, ističu iz MUP-a Unsko-sanskog kantona i dodaju da se sudski i drugi službeni dopisi ne šalju putem elektronske pošte nego pismenim putem.
Iz MUP-a ističu da je na osnovu toga moguće zaključiti da se radi o lažnom pozivu, odnosno lažnoj elektronskoj pošti, te sugerišu građanima da takve poruke odmah obrišu i skeniraju svoj uređaj antivirusnim softverom.