Francusko nepoštovanje dobnih ograničenja pretvara se u pravu sagu – nova linija donjeg rublja za djevojčice od tri mjeseca naviše već je u prodaji, otkriva portal Fashionista.com.
Jours Apres Lunes prozvao se “prvim dizajnerskim brendom koji kreira fino donje rublje za djecu i tinejdžere, a kolekcija se sastoji od odjeće koja se nosi preko i samog donjeg rublja.”
Njihov dizajn doista je dobar i predstavlja donje rublje koje bi bez problema nosile žene, no Jours Apres Lunes svoje kolekcije kreira za curice od četiri do 12 godina (odjeća za bebe od 3 mjeseca do 36 mjeseci je slatka i prikladna). Na siteu je navedeno kako dizajnerica koja stoji iza kolekcije već ima iskustva s kreiranjem donjeg rublja za žene, te je osmislila i “femme” kolekciju za djevojčice iznad 12 godina.
Ono što najviše uzrujava kod Jours Apres Lunes nije činjenica da se radi o finom donjem rublju za ljude koji vjerojatno nisu dovoljno stari da uopće znaju da ono postoji, već prateće fotografije. Djevojčice su stilizirane kao odrasle žene s frizurom Amy Winehouse, sunčanim naočalama i perlicama, te zavodljivim pozama poput one Thylane Blondeau u francuskom Vogueu.
Večernji.hr/Informer.ba