Predstavnici dvaju sindikata u GRAS-u naglasili su da su radnici najmanji krivi za ovu situaciju, ali da su oni ti koji snose najveće posljedice, a Enes Dizdarević, uime Sindikata vozača GRAS-a, navodi da ne postoji višak radnika nego da u GRAS-u nedostaje vozila, ali i vozača, jer su oni proizvodna snaga preduzeća.
Sindikati očekuju da će se početi s uplaćivanjem doprinosa za radnike, usvojiti zakonske akte koji će regulirati rad vozača i kontrolora, ali i nabavku najmanje 10 minibusa, 20 trolejbusa i 10 autobusa pod hitno te da se riješi pitanje mnogobrojnih subvencija.
Zastupnik Naše stranke u Skupštini KS-a Predrag Kojović osvrnuvši se na izlaganje ministra Lulića kazao je da “125 miliona KM gubitka nije nedomaćinsko poslovanje nego je kriminal” te da se ne radi o nesistemskim gubicima nego o sistematskim gubicima naglašavajući da GRAS postoji radi 400.000 građana koji koriste javni gradski prijevoz u Kantonu sarajevo.
Zastupnici su pozvali na odgovornost za situaciju u GRAS-u i bivšeg predsjednika Nadzornog odbora GRAS-a, današnjeg ministra za boračka pitanja KS-a Nedžada Ajnadžića koji je u svom izlaganju kazao je u toku njegovog mandata dug GRAS-a smanjen za tri miliona KM.
On je identificirao brojne probleme koji su i tada postojali od nabavljanja brojnih nepotrebnih rezevnih dijelova, do isplata za topli obrok i postojanje menze u preduzeću.
Ministar Lulić iznio je i veoma indikativan podatak da su od 2000. do 2005. godine potrošena 62 miliona KM za nabavku rezervnih dijelova, a za taj novac moglo se kupiti 320 autobusa što znači da dijelove nije trebalo ni kupovati nego su se građani mogli vozati u novim autobusima.
Trenutno je u toku jednosatna pauza, nakon koje bi se zastupnici trebali izjasniti o mjerama za sanaciju gubitaka u preduzeću GRAS.