Korisnici Telemachovih usluga tokom jučerašnjeg dana bili su pogođeni prekidom u radu servisa pruzrokovanim jednistvenim tehničkim problemom na jednom od glavnih uređaja.
Zbog toga, kompanija Telemach odlučila je da će cijena održavanja kablovske televizije za august biti umanjena i iznosit će samo 8 KM što je umanjenje od 30% od cijene pretplate, a da računi za internet za ovaj mesec uopšte neće biti ispostavljeni korisnicima tj. umanjuju se za 100% za mjesec august.
Ovo umanjenje bit će prikazano na računu koji na kućne adrese korisnika Telemacha u Sarajevu stiže početkom septembra i izvinjenje za nastalu situaciju.
Generalni direktor Telemacha, Husejin Jusić, uputio je izvinjenje korisnicima servisa zbog eventualnih neprijatnosti koje su ovi tehnički problemi mogli izazvati.
On je objasnio da je glavni „krivac“ za nastali problem kvar koji se desio na hardverskom dijelu opreme prilikom obavljanja procedura redovnog održavanja sistema. Odmah nakon što je uočen problem, kontaktiran je proizvođač čije su ekipe zajedno sa ekipama inžinjera Telemacha pristupile rješavanju ovog problema. Kvar je okarakterisan kao nešto što se vrlo rijetko ili gotovo nikada ne dešava sa ovom vrstom najsavremenije telekomunikacione opreme.
“Naši inžinjeri i inžinjeri proizvođača opreme rade na otklanjanju problema što je brže moguće, što bi trebalo cijeli sistem da postepeno vrati u potpuno operativni status”, izjavio je generalni direktor Telemacha, stoji u saopštenju.
Informer.ba