Najprodavanije pivo na svijetu nije nijedno od onih za koje biste to mogli da pomislite, a velika je vjerovatnoća da nikada niste ni čuli za njega.
To je barem lako, reći ćete, svi znaju da je to Heineken. Kakav Heineken, reći će drugi, već je godinama najprodavaniji Karlsberg. Nije istina, tvrdiće treći, to je sigurno Budweiser.
Netačno, netačno, netačno.. Tačan odgovor je poznat malo kome u zapadnom svijetu, osim ako kojim slučajem niste stručnjak za kinesko tržište piva.
Najprodavanije pivo na svijetu dolazi upravo iz ove mnogoljudne zemlje i zove se Snježno pivo.
Britanski Telegraph danas je objavio kako je ovo pivo zauzelo prvo mjesto po prodaji u svijetu u zadnje tri godine. Samo 2010. prodato ga je više od 8 milijardi litara, dvostruko više od drugog na ljestvici, američkog Bud Lighta, koji je do 2008. držao ovo prestižno mjesto, prenosi Metro-portal.hr.
Iako su ove brojke sjajne, zanimljiva je činjenica da je Kina jedino tržište na kojem se ovo pivo prodaje, a vrlo ga je teško pronaći čak i u Hong Kongu. Uprkos činjenici da je najprodavanije, Snježno pivo mnogo je manje poznato od agresivno reklamiranog Tsingtao piva, koje je popularno i u svijetu.
U prilog tvrdnji o nevjerovatnom poslovnom uspjehu ide i činjenice da Snježno pivo postoji tek oko 15 godina, dok Tsingtao i drugi konkurenti pivo proizvode više od vijeka.
Za kraj ostavljamo ono najvažnije pitanje: Kakvog je ukusa najprodavanije pivo na svijetu?
Ako je vjerovati stručnim nepcima, ne baš sjajnog. Pivo je zaradilo vrlo loše recenzije od većine ljubitelja ove tečnosti koji su ga probali, a mnogi se slažu kako mu nedostaje onaj rafinirani ukus i završni „tač” koji krasi evropska piva.
Za razliku od zapadnjaka koji piju u kafićima i pabovima, većina Kineza preferira laganija i razvodnjenija piva koja se odlično slažu sa vrlo teškom i začinjenom hranom.
Informer.ba