Iako su muškarcima one najseksipilniji komad odjeće, u Francuskoj tange sve manje pobuđuju interesovanje žena, koje se okreću udobnijim modelima koji ujedno ističu njihovu figuru.
“Tokom 90-ih, tange su Francuskinjama bile glavni komad donjeg veša ali to više nije slučaj”, kaže Sesil Geren, direktorka Međunarodnog sajma donjeg veša koji će se ove nedjelje održati u Parizu.
Riječ je o najvećem sajmu donjeg vješa u svijetu (Salon International de la Lingerie) na kojem će biti predstavljeni najnoviji trendovi vodećih svjetskih proizvođača.
Danas, svega jedna od četiri Francuskinje – koje spadaju u najveće kupce donjeg veša u svijetu – ima tange u svom ormaru, što je 30 odsto manje u poređenju sa 2008, pokazalo je nedavno istraživanje.
Iako još uvijek 45 odsto žena misli da su tange seksi, jedna četvrtina ih smatra “otrcanim”, a tek svaka deseta praktičnim.
Da su se vremena promijenila, pokazuje i to da je teško bilo naći tange među modelima izloženim pred početak sajma.
“Teško da ćete ih naći i u ženskim modenim časopisima”, kaže Geren. “Istini za volju, tange ne odgovaraju većini ženskih tijela. Uvlače se u zadnjicu i ne čine ništa da istaknu figuru.”
Posljednjih deset godina mnogi brendovi su izbacili na tržište “proizvode koji pružaju prednosti tange – zavodljivi su i ne ocrtavaju se ispod odjeće, ali su daleko udobniji”, kazala je Geren, dodajući da očekuje da će prodaja tangi na tržištu nastaviti i dalje da pada.
“Možete da budete seksipilni i u prozirnom donjem vešu, u donjem vešu određenih boja, sa vještim prorezima ili linijama koje ističu obline“, istakla je ona.
Agencije/Informer.ba