Home » Norveška uvodi oznake na “photoshopiranim” oglasima
Izdvojeno Zanimljivosti

Norveška uvodi oznake na “photoshopiranim” oglasima

Mršave manekenke na oglasima koji promoviraju nevjerodostojan model ljepote uskoro bi mogle dobiti oznake upozorenja u Norveškoj ako se usvoji novi akcijski plan za sprječavanje poremećaja prehrane uzrokovanog obmanjujućim oglašavanjem.

Norveški ministar AudunLysbakken predložio je uvođenje oznake upozorenja za digitalno obrađene fotografije s mršavim modelima na kojima bi pisalo: “Ovaj oglas je obrađen i predstavlja nevjerodostojnu sliku kako ovaj model izgleda u stvarnosti.” 

U Engleskoj i Francuskoj također su predložili mjere s kojima bi smanjili objavljivanje slika koje prikazuju tijelo na nevjerodostojan način, dok se u SAD još ništa nije pokrenulo po tom pitanju.

Photoshopirane fotografije manekenki su najčešći uzročnik rasprostranjenosti poremećaja prehrane u svijetu, ali retuširane fotografije utječu i na muškarce kojima daju nerealna očekivanja o tome kako bi žene trebale izgledati.

[crp]

Nadamo se da će se netko kod nas sjetiti da predloži ovakvu inicijativu upravo zbog zaštite djece koja su takvim oglasima izložena od malih nogu.

 

Kupac.hr/Informer.ba