Prema studiji koja je juče objavljena, 10 posto britanskih kućnih ljubimaca ima sopstvene profile na socijalnim mrežama.
Kako prenosi londonski „Daily Telegraph“, milioni Brtinaca kreirali su profile svojim ljubimcima na „Facebooku“, „Twitteru“ i „YouTube-u“, kao dio trenda koji je poznat kao “petworking“.
Ovaj trend je takođe uticao na povećan broj sajtova posvećenih iskjlučivo „petworking-u“, a neki sajtovi i profili na socijalnim mrežama privlače više pažnje i imaju više sljedbenika od poznatih ličnosti.
Primjera radi, pas Bu na Facebooku ima više fanova od psa osnivača te socijalne mreže, Marka Zukerberga. Bu ima preko 1.400.000, a Markov pas Beast (Zvjer) 146.000 fanova.
Nil Bretel, direktor osiguravajuće kompanije „PetPlan“, koja je sprovela istraživanje, kaže da su „životinje popularnije od poznatih ličnosti na Facebooku i drugim socijalnim mrežama“.
„S obzirom na to da društveno umrežavanje ima vrlo značajnu ulogu u našim životima, prirodno je da i naši ljubimci postanu dio ovog fenomena. Koristimo sajtove kao što su Facebook ili Twitter, kao produžetak našeg realnog svijeta, a kada mislimo o ljubimcima kao dijelu porodice, želimo i njih da uključimo“, kaže Stiven Davis, specijalista za socijalne mreže.
Informer.ba