U vrijeme kada pretežno slavimo električnu prevlast, iz Škode stiže neočekivana, ali logična poruka – dizel motori i dalje imaju svoje mjesto dok hibridi i električni modeli još ne dosežu određene pragove.
Prema zvaničnicima ovog proizvođača, hibridi i električni automobili još uvijek nisu na nivou pouzdanosti, dometa i fleksibilnosti koje pružaju moderni dizel motori. Zbog toga, Škoda neće tako lako odustati od klasičnih pogona.
Nova generacija njihovih modela poput Superba, Octavije i Kodiaqa nudi napredne dizel motore koji zadovoljavaju stroge ekološke norme i istovremeno omogućavaju velike domete uz nisku potrošnju goriva. Inženjeri iz Škode naglašavaju da se upravo dizel pokazao kao idealno rješenje za korisnike koji često prelaze velike udaljenosti ili koriste vozila u zahtjevnijim uslovima, kao što su vuča tereta i duža putovanja bez mogućnosti čestog punjenja.
[crp]Škoda ističe da tržišta poput srednje i istočne Evrope, ali i dijelovi Azije i Afrike, još nemaju razvijenu infrastrukturu za punjenje električnih automobila, zbog čega bi potpuno povlačenje dizela bilo i neracionalno i prerano. Zato će njihova strategija i u narednim godinama uključivati kombinaciju više vrsta pogona – od benzinaca i dizelaša, do blagih hibrida, plug-in varijanti i potpuno električnih vozila.
U kompaniji smatraju da će dizel motori biti prisutni u njihovoj ponudi barem do 2035. godine, a možda i duže – sve dok postoji tržišna potražnja i zakonski prostor za njihovu upotrebu. Prelazak na čistu mobilnost nije stvar isključivosti, već pametne tranzicije koja uključuje različite tehnologije u zavisnosti od potreba korisnika i mogućnosti okruženja.
Dodaj Komentar