Magazin Top

Jesenji OREA Art Market 12. novembra predstavlja više od 50 unikatnih brendova iz BiH i regije

OREA Art Market, njegovo sedmo izdanje, bit će održan 12. novembra u Domu mladih u Sarajevu, kao mjesto gdje će se moći kupiti praznični pokloni, kreativni nakit, odjeća, asesoari i drugi jedinstveni proizvodi.

Tradicionalni Art Market okupit će 53 mala proizvođača a uz njih će se predstaviti i brendovi iz Hrvatske i Srbije. Među njima su Fabričica Snova, Art+journal, Amaranthine, Frajerica, Rename, Bioteka i Eterični parfemi, poručili su iz OREA Art Marketa.

OREA je regionalna online platforma za prodaju i plasman ručno rađenih proizvoda koja je od prošle godine svoje poslovanje proširila i na Hrvatsku, čime su se domaćim brendovima otvorila vrata za plasman proizvoda širom svijeta.

S obzirom na to da su brojni biznisi okupljeni oko OREA zajednice, pioniri u održivom poslovanju, na predstojećem Art Marketu, bit će organizovana panel diskusija i predavanje o temi okolišnih, društvenih i korporativnih standarda u poslovanju.

Kako uticati na svijest potrošača i da li potrošači postaju svjesniji podržavanja malih, održivih brendova, koje su prednosti OREA platforme u promociji i primjeni ciljeva održivog poslovanja, te kako održivost utiče na ukupnu konkurentnost malih brendova – samo su neke od tema o kojima će se razgovarati na panelu u okviru jesenskog OREA Art Marketa.

“Održivi brendovi nisu samo trend. Oni predstavljaju pomak u svijesti potrošača i novi pristup poslovanju. Naša OREA zajednica kontinuirano radi na uvođenju praksi održivog poslovanja, dajući krila upravo poduzetnicama i poduzetnicima koji ručno rađenim proizvodima stvaraju dodanu vrijednost šireći svoj portfolio kroz održivu proizvodnju i kreativnost konkuretnu na svjetskom tržištu”, ističe Senita Slipac jedna od osnivačica i direktorica OREA-e. 

– Održivi brendovi nisu samo trend. Oni predstavljaju pomak u svijesti potrošača i novi pristup poslovanju. Naša OREA zajednica kontinuirano radi na uvođenju praksi održivog poslovanja, dajući krila upravo poduzetnicama i poduzetnicima koji ručno rađenim proizvodima stvaraju dodanu vrijednost šireći svoj portfolio kroz održivu proizvodnju i kreativnost konkuretnu na svjetskom tržištu – ističe Senita Slipac jedna od osnivačica i direktorica OREA-e.